donderdag 27 februari 2014

Het unieke van Meaningful Presents

In mijn vorige blogbericht schreef ik al over het bestaan van ontzettend veel bedrijven en webshops die cadeaus aanbieden. Wat Meaningful Presents anders doet dan al die andere bedrijven is:

1. het verkopen van landspecifieke producten en 
2. de mogelijkheid bieden om uit te leggen waarom het geschenk voor de ontvanger is gekozen. 

Er zitten namelijk hele leuke verhalen en/of anekdotes aan landspecifieke producten, die gekoppeld kunnen worden aan de gelegenheid en persoon of bedrijf waarvoor het geschenk is bedoeld.

Het communiceren van dat onderscheidende en voor de klant waarde toevoegende concept bleek in de praktijk erg lastig. Om het bedrijfsidee van Meaningful Presents duidelijker te maken heb ik een bedrijfsfilmp laten opnemen, dat in het programma van LifestyleXperience in november jl. is uitgezonden. Het filmpje vertelt de boodschap in 2 minuten op een heldere manier.

Meaningful Presents op RTL4

Ook Harold Verwoert, de interviewer, was na afloop erg verrast door het speciaal voor hem samengestelde, persoonlijke geschenk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten